Børn og unge aktiviteter

Velkommen!

Vi glæder os til at se alle de børn og unge, samt deres familier, som lægger vejen forbi i forbindelse med den ene eller den anden af vores aktiviteter.

Vi tilbyder børnekor for 1.- 6. klassetrin, minikonfirmandundervisning for sognets 3. klasser. Spaghettigudstjenerne, fastelavn, høstgudstjensten og juletræsfesten giver os anledning til at invitere til bønevenlige familiegudstjenster.

Holte kirkes børnekor

er et gratis tilbud til alle sangglade børn fra 1.- 6. klassetrin. Sæsonstart i slutningen af august. De nye medlemmer optages fra midten af september.

Der optages løbende nye børn i koret. Der er ingen krav om nogen forkundskaber for at deltage i børnekoret. Alle børn kan nemlig lære at synge.

Korleder er kirkens organist Henrik Schrøder, som er uddannet organist og kordirigent på hhv.

Det jyske Musikkonservatorium og Det kgl. danske Musikkonservatorium og har mangeårig erfaring med ledelse af børnekor

Korarbejdet er organiseret i to kor med aldersopdeling:

Børnekoret for børn i 1-2. klasse og juniorkoret for børn i 3-6. klasse

For flere informationer om tidspunkter og tilmelding:

Organist og korleder Henrik Schrøder

Mail: henrikschroder@outlook.dk